Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-23, 13:49   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AirTags -WTF??

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Eller har han kjøpt bananer i det siste?
https://www.nrk.no/norge/kokainbesla...ene-1.16365606



Men om ikke politiet klarer å finne ut hvem som har lagt den der i en sak om 800 kg kokain så tror jeg ikke de klarer å finne ut hvem som har lagt den i Kjæresten sin bil heller.

Det ser uansett ut som om han har funnet ut at det er eksen som har gjort det (hun er definisjonen på Hønemor og han mener hun har gjort det for å holde styr på hvor datteren er til en hver tid). Hun hadde i alle fall svart på direkte spørsmål at hun trodde det var sønnen eller hennes kjæreste sin «og kunne hun få den tilbake». Jeg leste meldingene og lurer på om hun har forstått hva han egentlig spurte om, for det var null «aner ikke hva du snakker om, bare «det er sikkert x eller y sin, kan jeg få den tilbake». Noe som skjer når helvete fryser over i følge Kjæresten.

Jadda. Neida. Jeg venter i spenning på fortsettelsen. Jeg kan ikke forstå at noen gjør sånne ting, og heller mot at hun ikke har forstått at den ble funnet skjult i støtfangeren, men tenkt at Bonusdatter har glemt noe igjen inne i bilen.

Uansett. Veldig glad for at Apple har varsling på sporingsenheter som følger etter en. kunne blitt en skremmende verden uten!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat