Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-08, 16:48   #126
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor parkerer du?

Jeg parkerer et sted mdit i mellom..
Dvs jeg prøver så kjapt som mulig å finne en plass nærmest mulig (i en kombinasjon)
1) døra,
2) billettautomaten,
3) handlevognstativet,
4) med snuta ut (hvis jeg ikke skal fylle bilen med varer etterpå, for da blir det hipp som happ, og helst snuta inn)
5)gjerne i nærheten av stedet som er målet, f eks i samme etasje som den butikken jeg skal i,
6)gjerne i kjøreretningen av av parkeringsområdet, sånn at jeg sparer tid..
7) tar gjerne en p-plass med god plass mtp barn it og inn, om det finnes! (liker sånne hjørneparkeringsplaser;ytterst på en rad..)
8)parkerings-tvangstanker? Neeh

Jeg tåler å gå, men lider av syndromet aldri-tidlig-ute, og dermed straffer det seg om jeg skal parkere lengst unna for trimmens skyld. Andres biler prøver jeg så godt jeg kan å ikke dulte borti, selv om jeg ikke er LIVREDD for egen bil(den har vært i hardt vær med meg før :skrape: )

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat