Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 15:08   #55
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg merker meg at jeg enda ikke har blitt motsagt på at menn generelt er latere enn kvinner.
La stå.

Eg las ikkje heile innlegget grundig nok.

Eg trur ikkje nødvendigvis at menn er latare, men eg trur mange menn eg kjenner (ektefelle og kollegaer, for eksempel) er flinkare til å "la fare, la gå". Og det er det vel forska på innanfor attribusjonsteori og, utan at eg har kjelde på det tilgjengeleg nå. Men ein person som forklarer motgang med indre årsaker vil ha større sjanse for å bli sjuk av stress enn ein person som forklarer ting med ytre årsaker.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat