Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 14:53   #44
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror du har et viktig poeng, nokon. For ganske mange lidelser ville det antagelig kostet mer å korte ned ventetiden for behandling enn å risikere å ha noen langtidssykemeldte. Om vi skal se rent økonomisk på det, i et større perspektiv.

Det kan godt hende, altså. Eit år på AAP er ganske mykje mindre enn ei årslønn for ein spesialist i psykiatrien, trur eg. Samtidig har eg høyrd fleire historier frå medpasientar dei siste åra, om kor vanskeleg det er å få hjelp før ein blir for sjuk. Og eg trur mange strekk seg langt, lenge, og når dei då krasjer fullstendig, går det lenger tid enn om dei hadde fått behandling tidlegare.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Luftslottet: Behandling bør kanskje også være å lære seg å takle alt det kjipe livet har å by på samtidig som man går på jobb. Ikke langvarige opphold på opptreningssentre eller x-antall timer hos fysioterapeut?

Det vil vel vere ganske individuelt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat