Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-07, 11:14   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor viktig er det egentlig å skrive korrekt?

Jeg er ganske opptatt av dette med rettskriving selv om jeg langt fra er noen norsklærer og slett ikke kan påberope meg å kunne grammatikken på rams. Likevel gidder jeg ikke bruke energi på å rette på andre i hytt og pine, men det hender jo. Det kommer veldig an på situasjonen. Men det er ikke til å komme bort fra at jeg mer eller mindre ubevisst kan danne meg et noe negativt bilde av forumbrukere som gir beng i stor bokstav etter punktum, skriver ordene slik de uttales og driver utbredt orddeling osv. For ikke å snakke om De Som Skriver På Denne Måten - hva er det for noe, egentlig?

Forøvrig leker jeg gjerne med språket, og som zol kan jeg godt finne på å lage mine egne ord til bruk i uformelle sammenhenger. "Grusefullt" er en av favorittene.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat