Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 13:37   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger et lynkurs i mat og drikke for små babymager

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ja selvfølgelig, de hadde jeg fortrengt, men det var ting som vi ikke har på menyen så ofte at jeg anså det som et ikke-problem når jeg skulle gi mat til minsten.

Står ikke så ofte på vår meny heller nei, jeg bare husker "det er noen grønnsaker de ikke skal ha, som v i ikke pleier å gi, men det er noen"-liksom, så finenr ejg helelr frem listen om jeg lurer på hvilke det er.

Forøvrig lettere imponert over min honningelskende far, som mente at guttungen kunne få smake honning med morfar neste gang han kom på besøk. Mamma kommenterte at det er noe med at de ikke skal ha honning når de er små, men pappa fastslo at det visste han, men det gjaldt barn under et år, og Knerten er jo halvannet nå, så da kunne han jo få. (Jeg husket ikke i farta om det var ett eller tre år, men det visste min far, gitt)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat