Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-17, 18:29   #76
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rumpeforstørrende truser

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja, siden du spør i et tidligere innlegg, jeg sminker meg sjelden og lite, har oftere hårete legger enn ikke, håret mitt er (bortsett fra når jeg går fra naturlig mørkt til isblondt for gøy) i sin naturlige hårfarge, (og ja, jeg har MYE sølv i håret), og jeg bruker svært lite penger og tid på å "forbedre" utseendet mitt. Noen ganger er det veldig lettvint, andre ganger føles det nakent og sårbart og er et litt tyngre valg å gjøre, og noen ganger orker jeg ikke, og velger å sminke på meg maska.

Uten at det betyr at jeg er noe mer høyverdig enn de som farger bort grå hår eller bruker falske vipper eller whatever, det betyr kun at jeg mener at dette er et viktig prinsipp, og at jeg mener at mine handlinger har innvirkning på andres liv, på hvordan mine sønner venner seg til at kvinner skal/bør se ut, og på at min datter skal kunne vokse opp uten å tro at det er obligatorisk for en kvinne å først og fremst fokusere på hvordan hun ser ut.

At man ikke skal kunne ta en diskusjon på hva som gjør at kvinner opererer kroppene sine for å forbedre selvtillit og leve opp til et medieskapt tabloid skjønnhetsideal er strutsete. Å reagere på mekanikkene som gjør at kvinner igjen og igjen og igjen og igjen bruker nye ting for å SE BEDRE UT FOR ANDRE, betyr ikke at man snakker ned andre kvinner, det betyr at man snakker opp at kvinner skal få være seg selv!

Dette var vel en tråd om en truse, ikke om operasjoner.
Jeg syns også at kvinner, og menn, skal få være seg selv, men jeg ser ikke at denne trusa er verre enn sminke. Om jeg, som ikke bruker sminke, napper bryn eller farger håret, har lyst til å gå med denne trusa så mener jeg at jeg ikke sender ut noen mer uheldige signaler enn de som bruker sminke.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat