Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-15, 17:13   #143
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis man er veldig lidenskaplig opptatt av noe er det ikke sikkert det spiller noen rolle? Hvis livet er fjellturer blir man kanskje ikke gift med noen i rullestol heller? For min del står det på ingen måte på listen over diskvalifiserende egenskaper. Hvis jeg har noen sånn liste.

Nei, altså, det var esme som skrev at hun syns allergier var greit nok, men ikke aversjoner eller noe sånt. Jeg ville tenkt som deg, at det ikke spilte noen rolle om det var det ene eller det andre som hindret felles matopplevelser..

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat