Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-12, 15:00   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pulsklokkenovise lurer på gj.sn.puls ift makspuls

Aha, så det må egen test til.

Jeg har registrert klokka på polar sin side, og lest en del rundt på internett om dette med puls og pulstrening, men det står veldig mye ift intervaller og slikt. Jeg orker ikke å gjøre treningen så veldig teknisk, men ville bare se hvordan jeg lå i puls ift hvordan jeg kjenner treningen på kroppen underveis på runden min. Kanskje jeg blir mer teknisk etter hvert, men er redd det kan kvele treningsgleden litt.

Input: Jeg løper 6,5 km på ca 28 min (bruker ikke å ta tiden, men de få gangene jeg har gjort det har den ligget på dette om jeg ikke husker feil, den gjorde i alle fall det i går og ca rundt det samme +/- noen minutter de to andre gangene jeg har tatt tiden). Løypen er noe kupert med ca 4 bakker av ulik lengde/stigning (der fikk jeg "makspulsen"), men jeg løp nokså tålig i går og tok meg ikke ut. Var derfor jeg stusset slik over at jeg hadde ligget så nært opp mot makspuls, men om det ikke er min faktiske makspuls trenger jeg jo ikke å stusse mer over den "høye" gj.sn.pulsen.

Skal google "makspulstest" og se om jeg ikke kan få til en slik test (vet jeg har gjort dette før da jeg var yngre, men aner ikke hvor nøye den var, ei heller husker jeg hvordan jeg gjorde det). Hvis ikke kan man vel kanskje få tatt en slik test på Löplabbet?

Takk for svar!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat