Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 11:50   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, men poenget mitt var at jeg aldri har prøvd automat. Så jeg kan ikke uttale meg om kjøreopplevelsen. Mannen har kjørt det, og han sa at han merket når bilen giret, for den giret på andre steder enn han ville ha gjort.

Det med at bilen bestemmer over deg, skjønte jeg ikke.

Sorry, så nå at det var Anne som skrev at hun ikke likte st bilen bestemte over henne og du bare kommenterte det. Trodde det var du som skrev det først. Vår automatgir gikk det for øvrig an å «låse» i tre ulike gir, og den hadde også en «sportsknapp» som la giret litt ned for å få drakraft opp bakker.

Jeg har aldri kjørt elbil, men slik du beskriver det høres det ut som slik jeg syns det er å kjøre automat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat