Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 10:51   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Vi kommer ikke til å ha alkohol, uten at det er et veldig gjennomtenkt argument. Jeg har ingen sterke meninger for eller i mot, egentlig. Jeg har vært i konfirmasjoner der det blir servert alkohol, og andre der det ikke blir det. Vår konfirmant liker ikke lukten av alkohol, og syns det er ekkelt med fulle mennesker. Selv om ingen i vår familie har for vane å drikke seg fulle ville han kunne bekymre seg for om noen kom til å gjøre det, og dermed stresse på sin egen store dag.

Ellers syns jeg det er mange dårlige argumenter på begge sider av saken. Om man sier at alkohol hører naturlig med og at helheten mangler uten alkohol, sier man jo samtidig at de yngre gjestene får en mindreverdig opplevelse. Og på andre siden: det er mange konfirmanter og andre midtpunkt som må finne seg i at ikke alt på bordet er til dem. Som vertskap har man ansvar for gjestene også, ikke bare hovedpersonen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat