Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-19, 10:29   #45
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Vi hadde selskap lørdag ettermiddag og kveld (seremoni midt på dagen lørdag). Kun én kjørende gjest. Vi serverte bobler før maten og vin til maten. For oss er det naturlig å tilby det beste vi vet å drikke når vi også serverer det beste vi vet å spise, hvis det gir mening. (Eller var det klønete uttrykt? ) At det inneholder alkohol er irrelevant. Det er selvsagt ikke snakk om store mengde, og gjestene forsyner seg ikke selv (selv om det ikke hadde vært et problem, det heller).

Jeg kan ikke se noen grunn til å ikke gjøre det slik i vår familie. Det finnes ingen med et problematisk forhold til alkohol der.

Vi har vært i mange konfirmasjoner, og det er blitt servert forskjellige ting der. Jeg kan ikke helt huske hvor og hvor ofte alkohol er blitt servert, det er ikke noe jeg har reflektert særlig over. Konfirmasjonene vi har vært har også vært ulike. Noen har vært på restaurant, andre har vært forholdsvis tidlig søndag formiddag. Jeg tenker at setting og tidspunkt også kan være avgjørende for folks valg


Sist redigert av Hyacinth : 12-05-19 kl 10:42.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat