Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 12:58   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Facebook-statusmeldinger. Del III

Ny tråd må til. Jeg fant denne

Sitat:

I dag skal jeg spille Møkkamann i ren solidaritet med alle mennesker som, på en eller annen måte , klarer å dumme seg ut (uten å mene noe stygt med det).
Og til deg som aldri har gjort noe dumt-- Du burde prøve det, for det er ganske lærerikt. God søndag!

Jeg svarte. Jeg kjente at det omtrent snørte seg sammen hos meg, og det overrasker meg ikke at vedkommende kopierte denne.
Svaret mitt er lov å bruke av andre dersom dere trenger det: Ja, men xxx, det er nå MÅTE på hva man skal vri ut av kjeften sin for å lære noe!
Sorry, men der mista jeg faktisk det meste jeg har av respekt for deg.

Bobbelur er ikke aktiv