Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-17, 08:08   #12
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Administrator på bedriftens Facebookside

Det er jo slik det funker og provatbrukeren er ikke synlig med mindre du begynner å mase om at noen skal like siden. Den funksjonen er nok ikke beregnet for firmasider og dermed er den heller ikke tilrettelagt for det. Jeg opplever det som nettopp mas og synes det er en uting. Og kommer det som mas direkte i min innboks, blir jeg iallfall ikke vennlig stemt. Det er nesten på lik linje med telefonselgere.

Jeg er admin på to bedriftssider og gjør som ea beskriver. Aktivitet og for vår del også fine bilder av produktene våre og prosessen fram trekker folk. Vi kjører også sponsing på enkelte innlegg, men da de litt spesielle eller arrangementer osv. Det er ganske effektivt hvis man målrettet det og koster lite. Man må bare vite hvem man vil nå. Siste runde ga oss over 350 nye følgere og kostet ca 200kr. Det er viktig å følge opp med god og relevant aktivitet etter en slik kampanje, ellers forsvinner følgerne igjen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat