Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-09, 18:25   #29
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du grønt kort (golf)?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Hvorfor det egentlig?

Nei si det, jeg bare har det. Fordi jeg synes det er en pensjonist"sport"? Fordi jeg ikke klarer å forstå hele det grønne kortet? Hva i alle dager er vitsen med dette kortet, som gir de gode et handikap som gjør at de dårlige skal fremstå som like gode som dem?

Eller fordi golf opprinnelig var en skikkelig rikmannssport, og som burde ha forblitt det? Hvem i alle dager har tid i våre dager til å gå i timesvis og slå på en liten dum ball? Har et venninner som er golfenker: Så snart sola kommer fram, stikker mannen til golfbanen for en 5-6 timer.... Passer jo fint når man er småbarnsforeldre og det endelig ble helg

Ellers er min golffordom like dum og uforklarlig som alle andre fordommer

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat