Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-23, 08:45   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Headset eller ørepropper

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har jbl. Mine er trådløse, har ledning mellom proppene. Usikker på hva de kalles. Er strålende fornøyd med de. Har hatt de siden jul20. Brukes hver dag.
De har flere typer propper man kan bytte på med som passer sine ører. Jeg har byttet til en type og har de helectiden
Jeg liker ikke headset. Har aldri prøvd det da.

Jeg har også slike. Er glad for den snoren bak nakken. Da kan de henge rundt nakken når jeg ikke bruker dem og jeg må ikke finne esken til dem. Fu heter også veldig bra utenfor trening/på jobb osv når msn plutselig skal snakke ned noen. De sitter også godt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat