Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-21, 20:56   #1
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Tapetsere over neesten fjernet tapet?

Ok, here goes: Tapet fra 1983, malt flere ganger. Revet av i løpet av meget kort tid i et spontant ARGH-denne tapeten er så stygg, jeg orker ikke gå forbi den hver gang jeg skal vaske klær-øyeblikk

Så satt lim og papir igjen på sponplatene, jeg hadde planer om å fjerne alt og male over, inntil de tapetrestene viste seg å henge så sykt fast at verken min evige tålmodighet eller en god venninnes dampmaskin har fått av alt.
Jeg har fått en helt nydelig tapet på døra i dag (pip ), og ser at det flere steder på internett skal være mulig å nå grunne over sponplater og restpapirlim, og så tapetsere over der.

Men noen som har gjort det? Ble det fint?

Har litt angst for å ha brukt alle de pengene på den fine tapeten :angst: Ikke har jeg tapetsert før, heller.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat