Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-16, 10:37   #206
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det verste du har opplevd er det verste du har opplevd. Jeg tviler ikke et sekund på at dette har vært den verste uken i livet hennes, og det har veldig lite for seg å sammenligne med den verste uken i andres liv. Langrennskarrieren, merkevaren hun har bygget er jo alt hun har jobbet for. Klart det er en tragedie for henne å risikere å miste alt der. Man trenger ikke mye empati for å forstå den fortvilelsen.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men altså, hvis hun har dopet seg med et annet steroid, så er dette en systematisk cover-up med svært mange personer sentralt i Ski- og idrettsforbundet involvert. Tror vi virkelig det? Ikke en gang svenskene tror det. Og hun ble tross alt tatt i en norsk dopingkontroll utenom sesong.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, jeg synes også den personlige kritikken av henne er litt harsh, altså.

Hun må selvsagt få den straffen som hun skal ha i følge reglene. De legene jeg kjenner skjønner ikke hvordan legen kunne være så sløv. De tror at han har vært sløv, ikke at han/de spekulerte med at det ikke skulle gå ut så mye i blodet.

Om dette var planlagt doping fra et større apparat så tror jeg at Therese skulle ha opptrått på en annen måte og kanskje med litt mer medietrening.


Sist redigert av Pelen : 15-10-16 kl 17:01.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat