Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-10, 10:21   #38
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et knallbra plastfolie-tips

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Mauser har helt rett! Her brukes ikke "signerer" annet enn av nybegynnere eller på spøk, omtrent.

Jada, jeg forstår. Det er en måte å slenge dritt til nybegynnere på. Men drittslenging kan gjøres litt mer elegant, det er jeg helt sikker på. Også på FP er det mange som kommer med intetsigende kommentarer (ala og ) og uten å tilføre noe som helst til debatten annet enn å si at man syns det andre skrev var morsomt. Det har noe med forumkultur å gjøre.

Jeg syns ikke det er så sjarmerende å sparke nedover, men hver sin lyst.

(Og forøvrig er det vanlig å signere på dokumenter man er enig i. I hvert fall er det vanlig både i den virkelige verdenen, på andre forum og på dette forumet. Jeg fant raskt over 700 slike innlegg, så helt fremmed burde det ikke være. Selv ikke for Mauser.)

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat