Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-20, 12:00   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Kanaler i Teams - unngå å se Innlegg?

Jeg tror det er mange her som plutselig bruker Teams mye.

Organisasjonen min måtte haste-innføre Teams i mars, og vi har ikke så mye intern kompetanse. Jeg har forsøkt å spørre internt, og google, men jeg finner ikke svaret, så jeg prøver her:

I alle kanaler i alle Teamsene mine så er det "Innlegg"-fanen som vises først. Altså oversikten over alt som har skjedd i kanalen. Denne bruker jeg overhodet ikke og ser bare på som støy. Jeg ønsker at en konkret fane skal vises direkte når jeg trykker på en kanal, og også at de andre medlemmene av Teams'et skal få opp denne uten å måtte trykke rundt på ulike faner for å finne den.

Er det mulig? Altså å enten fjerne "Innlegg", eller å sette en annen fane som den som vises ved åpning av kanalen?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat