Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-19, 12:39   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungarsk paprikapulver

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker enorme mengder paprikapulver. I tillegg til smaken, så gir det jo fin farge.

Og så er det en viktig ingrediens i tacokrydder - jeg blander mitt eget fremfor å kjøpe poser. Men usikker på om det ungarske smaker annerledes og kanskje ikke er like egnet til det.

Jeg lager også eget tacokrydder, bruker aldri ferdigblandinger. Men jeg tenker også som deg.

Jeg liker forsåvidt paprikapulver, men jeg synes ofte det har en litt besk smak. Hva bruker du det til? Bortsett fra taco.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat