Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-12, 21:09   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du være med på en religionslekse?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Er det for seint å svare?

1) Jeg tror jeg må si scenen der Jesus er i Getsemane-hagen og ber Gud om å slippe å gå gjennom hele arresten og korsfestelsen (Markus 14, 32–42).

Det er en veldig flott scene. Den (Gethsemane) er et høydepunkt i Jesus Christ Superstar (som religionslæreren min på videregående viste til oss i en dobbelttime), særlig i plateversjonen jeg har med Ian Gillan som Jesus. "God, thy will is hard, but you hold every card … I shall drink your cup of poison - nail me to your cross and break me; bleed me, beat me, kill me, take me now, before I change my mind!"

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 17-09-12 kl 21:14.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat