Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-19, 01:06   #16
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Større kjøkken eller større vaskerom?

Synes det er vanskelig å gi et svar på uten å vite størrelsen i utgangspunktet, og evt om det er spisestue eller ikke i tillegg til kjøkken, evt bodplass osv.

Hvis det uansett er spisestue i huset, tenker jeg det for oss ville være naturlig å bruke den til måltider ut over en skive i farta, og ihvertfall om vi har gjester. Er da kjk «vanlig» str., synes jeg moderne vaskerom ofte er veldig små. Ideelt sett tenker jeg vaskerom burde ha plass til vask/ tørk, en stor, god utslagsvask, godt med benkeplass (feks over vask/ tørk) og litt muligheter til å henge opp tøy/ kluter og et bra høyskap. Bonus ville være oppbevaring til kjk-ting som man trenger sjelden, strykemulighet som kan stå klar alltid, gjerne også ekstra kjøl/ frys-kapasitet. Et bra vaskerom gir gode arbeidsmuligheter, men gjør det også enkelt å holde kjk ryddig, og kan være ekstra party-areal til fest (kaker osv). Mens et veldig stort kjk til hverdags kan bli ineffektivt i forhold til arbeids-trekanten komfyr-vask-kjøl.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat