Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-19, 08:27   #59
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Invaderende nabo - hva gjør man?

Vurderer å sende henne en melding på fb om dette fortsetter i samme skala som det har gjort de siste ukene.

Tenker på litt forskjellige utgaver:

"Er ikke begeistret for uanmeldt besøk. Hunden min drar mye i bånd når vi går tur med andre, og jeg får vondt i armene, så må derfor gå tur alene. Har utfordringer med tinnitus og kan derfor ikke prioritere sosiale ting."

Eventuelt;

"Misliker uanmeldt besøk. Jeg føler ikke vi har noe til felles og hadde satt pris på om du sluttet å oppsøke meg."

Den siste er jo mest nær sannheten, men er jo veldig direkte og kontant..

Hvor mye skal man legge vekt på at dette er en person som påstår hun sliter og har møtt veggen? Som sier til min mann at hun ikke vet om hun tør oppsøke meg igjen, men ikke har problemer med å oppsøke meg 4-5 ganger uanmeldt på døra i ettertid?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat