Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-19, 19:29   #51
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invaderende nabo - hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Anklage og anklage. Jeg har ikke tenkt å si til henne at jeg synes hun er invaderende, men denne oppførselen hennes føles invaderende på meg. Både det å komme på døra uten avtale hyppig, stoppe bilen når hun ser meg for å fortelle at hun har møtt veggen, komme og stryke meg på ryggen og gi meg klem føles invaderende. Når man bare har møtt denne personen 4 ganger på til sammen 3.5 år. I tillegg bare snakke om seg og sine problemer og negativitet første gang man tilbringer en god del tid sammen, slik at den andre personen du er sammen med ikke kommer til orde. For meg er ikke dette normalt. Og jeg startet denne tråden for å få råd til hvordan man kommuniserer til en slik person at man ikke er interessert i videre kontakt.

Men for all del, en må gjerne bytte ut der jeg har brukt invaderende med plagsom for meg.



Eg trur ikkje du heilt får med deg poenget i det eg skriv. Eg skjønnner at du opplever dette som grenseoverskridende. Men du må begynne med å seie nei.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat