Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-19, 09:50   #46
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Invaderende nabo - hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Å, du mener slektninger?

Neida.

Ja, jeg har det. Jeg lurer litt på hvorfor du spør? Det kan da umulig gå an å bli voksen og være voksen i noen år uten å havne i ubehagelige og litt kompliserte situasjoner med andre mennesker? Mennesker er kompliserte, det må nesten gå litt halvgalt fra tid til annen. Og jeg er glad for, tross alt, at jeg har lært å ikke gå omveier rundt ubehagelige følelser og opplevelser, men å kommunisere ut av dem så godt det lar seg gjøre. Det fungerer ikke alltid, det er nå en annen sak, men så er det heller ikke mordere jeg har med å gjøre. Det går ikke alltid bra, men ingen har dødd så langt heller.

Jeg spør fordi det virker som du ga råd når det gjelder nettopp det du nevnte, folk som du liker, som du ikke har overskudd/passer å være sammen med akkurat der og da.

Det virker som, ut fra svarene dine, at du synes at å spørre om råd om hvordan man signaliserer at man ikke er interessert i å ha et vennskap, tilbringe tid sammen med noen man ikke har noen ting til felles med og/eller har interesse for, er verdt å spørre om råd om?

__________________
When you know better, you do better.

Sist redigert av Ine : 08-03-19 kl 09:55.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat