Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 00:59   #20
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

men ler kun fordi jeg skriver dette i en stue full av pappesker siden jeg lever i et flyttelass akkurat nå. Tror nok jeg skal klare å organisere rommene når jeg flytter inn, men kan prøve å holde dem sånn mer første måneden.

Vi flyttet for fem år siden, og det var tidenes ryddesjau. Ungene var da så store at vi kunne sortere, pakke bort, kaste og gi vekk alt av leker, brettspill, sportsutstyr og barnebøker, og få orden i alle rom. Vi kjøpte mengder med store blanke plastkasser på IKEA, og organiserte alt av julepynt, påskepynt, ting fra ungene var små, duker, gardiner, garn, luer/sjal/refleksvester, strandutstyr, fjellutstyr, konfirmasjonsdill/bordpynt og ellers alt som til vanlig tyter ut av skap og skuffer.
Vi har faktisk klart å holde huset organisert, bortsett fra noen overfylte kjøkkenskap og en bod i andre etasje (som yngste stadig vekk fyller med ymse greier )

007 er ikke aktiv   Svar med sitat