Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-24, 10:45   #11
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.463
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker du om «eggmangelen»?

Veldig interessant. Jeg hadde fått med meg det med kronekursens betydning, men aldri skjønt hele sammenhengen. Takk for forklaringen.

Men de med gassingen: Er det sånn at man ikke kan spise kyllingkjøttet til en høne som har lagt egg en stund? Smaker det dårligere eller annerledes eller hva? Det høres så feil ut i mine ører.

Forøvrig har jeg sukket oppgitt over medienes katastrofeoppslag som jeg tror har skylden for at det virkelig er blitt tomt fordi folk har hamstret. Jeg er ganske sikker på at mange har kjøpt mye mer enn de egentlig trenger og vanligvis bruker. Vi er definitivt der, men litt "uforskyldt": De var tomme for egg hos min lokale Kiwi, men så solgte grønnsakssjappa nedi gaten hele brett med 30 egg så vi kjøpte et slikt i stedet for en vanlig kartong. Det blir definitivt omelett til middag flere ganger de neste ukene for vi har alt for mange egg i huset.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat