Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-22, 16:35   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg om microblading!

Jeg ser fine øyebryn overalt, og i dag spurte jeg frisøren min om hvem som fikset brynene hennes. Hun ga meg en anbefaling, men sa at jeg måtte sjekke referanser nøye før jeg valgte dette, for det er visst mye rart der ute.

Jeg vet ingenting om hva dette her er, egentlig. Er det en permanent tatovering? Det ser veldig fint og naturlig ut på frisøren min, men hva hvis «moten» (eller hva skal man si) endrer seg vesentlig om 20 år?

Jeg får stadig lysere bryn, og de er heller ikke så veldig fyldige. Men de har fin fasong.

Hva koster dette? Noe jeg må tenke på?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat