Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-20, 22:28   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tortillavarmer til stekeovn

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er motsatt, elsker at vi har alt i mange ulike skåler som absolutt ikke matcher. Vurderer loppis for enda flere (for enkelte matcher litt for mye likevel). Må se om jeg har plass i skapet ...

Sorry, ikke svar på det du spurte om, men tillater meg å slå et slag for å fortsette å bruke dem du har, og supplere med enda fler som heller ikke passer.

Ellers, de jeg synes har best størrelse til formålet her hos oss er skålene fra Iitala Teema, og de fra Marimekko Siirtolapuutarha.

Som du ser sier jeg at problemet med det vi har er at det ikke passer så godt til ingrediensene, ikke at det ikke matcher. Sier ingen steder at jeg trenger noe som matcher (eller nytt), men ønsker noe som fungerer. Så da spør jeg hvilke løsninger andre har. Må ikke være et definert tacoservise, men trenger skåler i passende størrelser, rett og slett. Nå har vi lotusboller, og de er litt lave og brede slik at de tar mye plass på bordet og skjeer tipper lett ut av dem. Marimekkoskålene du viser har nok mer anvendelig form, ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat