Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-19, 12:10   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twentyfour Finse anorakk, hvor selges det i fysisk butikk?

Da har jeg fått ikke mindre enn to slike jakker i hus, og jeg er litt i tvil om hvilken jeg skal beholde. Str 38 er veldig bomsete, 36 sitter fint på, men er kanskje ørlite kort på armene. Jeg har prøvd den med fleece under også, og den er ikke stram og sitter pent, men den er litt kavete å dra over hodet, betydelig annerledes enn en jakke. Men det går greit. Jeg må kanskje bare venne meg til klær som tres over hodet...

Men den er fin da! Fargen er helt nydelig.

Hvor mye klær har dere under denne anorakken? Kommer jo an på temperatur, selvsagt, men sånn cirka?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat