Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-16, 11:12   #12
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rekker Leaf langt nok?

Jeg kjører 80 km + til daglig, i vår kjørte jeg 90-100 km og har ikke hatt noen "nær-tomt-batteri-opplevelser" med Leafen ennå. Langt i fra. Jeg har en 2015-modell da, Nordic modell. Men det er aldri kø her da, så vet ikke hvordan det tapper batteriet.

Vi kikket mye på autonova og hos andre importfirma da vi skulle kjøpe Leaf, men turde rett og slett ikke, vi syns det var for mye usikkerhet rundt spesifikasjonene på de ulike bilene/navn på de ulike modellene, om vinterdekk var inkludert, garantiordninger osv, fraktpris (vi bor i Trøndelag) så vi endte opp med å kjøpe nybil hos forhandler. Det er mye kampanjer på Leaf, og på 2016-modellen har visstnok også den rimelige modellen (Visia) fått varmepakke rundt batteri og dermed lengre rekkevidde. Ville sjekket nybilprisene i hvert fall, da vi kikket i fjor så var importbilene overraskende dyre ift ny norsk bil.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat