Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-11, 22:14   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din smoothie-oppskrift?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Lenge siden jeg har lagd nå, men nå fikk jeg veldig lyst på smoothie! Når jeg lager det er det stort sett som et måltid, særlig frokost, så det er mye mat i. Lager jeg det bare som kos bruker jeg kanskje bare bær og juice, men standarden for smoothie til frokost er: Frosne bær (blåbær, bringebær, jordbær), solsikkefrø, linfrø, havregryn, litt banan (ikke alltid), kokosmelk eller havremelk/rismelk eller havrefløte. Bruker også en dæsj ekte vanilje og av og til kanel. Bruker jeg havremelk eller rismelk tilsetter jeg litt Udo's choice.

Forsiktig med solsikkefrø!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat