Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-21, 22:41   #15
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Studenten min og jeg snek oss ut til middag på kinarestauranten i den stille, lille sommerbyen vår. Maten var god, og den ellers så tause unge mannen pratet, om ikke som en foss, så i hvert fall mye nok. Fint å få en sånn koselig stund med ham før han reiser av gårde igjen.

Og mat og helseklassen min, som hadde tatt forrige ukes koronaskoleutfordring på alvor, og hadde gjort en hel masse for å «redde» bananer fra kastedøden. Det var så artig å høre dem fortelle ivrig om alle oppskrifter og ideer som var prøvd ut i løpet av uka. Det er så moro når det vi jobber med treffer skikkelig.

Så kult med bananprosjektet, det er så alt for mange uutnyttede bananer der ute.
Good job.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv