Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-19, 08:32   #78
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tar du rattet?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om man ikke har et handikap eller noe sånt så er det faktisk teit å ha førerkort men ikke kunne kjøre i de små byene vi har i Norge altså. Da kan man innse at man er skikkelig pinglete, og vurdere å skjerpe seg litt. De fleste ville synes det var teit om en mann hadde sagt det, og menn er ikke genetisk det spøtt flinkere enn damer.

En ting til: jeg vet skikkelig godt at det å gjøre nye ting er skummelt. Jeg er egentlig født som den mest pysete personen i verden. Jeg er egentlig redd for absolutt alt, sånn at jeg kan ikke la vær å gjøre alt jeg er redd for, da hadde jeg ikke kunnet leve et vanlig liv nesten. Så derfor har jeg vent meg til å ikke bry meg når noe er skummelt. Jeg tvinger meg til det likevel. Så det går helt fint an.

Alt har med trening og øvelse å gjøre, men hvis du sjelden har behov for storbykjøring og ikke har tid/mulighet for trening, så blir det skummelt når det skjer. Og det er vel ikke noe å latterliggjøre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat