Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-19, 12:05   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allerede 6. mai og ikke en bunadsrelatert tråd?

Min ble sydd godt og fagmessig ut for noen år siden, av en som hadde gått i lære hos hun som sydde den i sin tid, og nå er den god både på max- og min-vekt (varierer ikke så mye, da).

Og datteren min og kusinen har sammen arvet min mors gamle bunad, så nå har vi like, jeg og hun, og det er så veldig hyggelig! Kusinen skal få den tilpasset til sin konfirmasjon om et par år, og så får vi se hvordan vi lander på hvem som skal ha den etter hvert. Mor har fått seg ny og tenker nok at den også skal gå i arv på sikt, når hun er ferdig med konfirmasjoner.


Hun har fått en bunadskniv til den, en jentekniv, og jeg som ikke er så glad i tradisjonsbrudd til bunad, syns dette er et ok et, i likestillingens navn. Men jeg sliter med å få til å feste den, så må finne en butikk her i byen som kan hjelpe. Kanskje husfliden?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat