Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-14, 13:41   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Åpne bilvinduer og fjerting

(Enda en skikkelig seriøs tråd fra min kant )
Jeg og mannen har i noen år hatt en diskusjon vi aldri blir heilt enige i. Han mener bestemt at noen har sluppet en dersom de kjører med mer enn ett vindu oppe i bilen og det ikke er varmt i været. Jeg på min side setter varmeanlegget på full guffe og åpner alle vinduene i bilen for å få ut fukt slik at det ikke skal dogge med jevne og ujevne mellomrom, og blir riktig så beskjemmet av denne påstanden da jeg nødig ønsker at folk skal tro jeg har fjertet i bilen av alle steder :Prippen: Så nå lurer jeg på hva oppfatningen av åpne bilvinduer på kalde dager hos dere er, og om jeg bør legge disse lufteturene til kvelden i stedet for

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat