Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-08, 08:53   #10
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Nokia 5110 var den siste telefonen av noenlunde kvalitet som ble laget. Overlegen lyd, alltid forbindelse, kjempebatteri og bygd som en liten traktor. Den hadde jeg i sikkert fire år.

Så en runde med en liten billigmøkknokia til 1 € og svinedyrt abonnement, med VGA-kamera. Husker ikke hva den heter, men var vel i den første 6xxx-serien. Den begynte å fuske ganske fort, og batteriet døde etter et års tid. Savnes IKKE!

Nå har jeg hatt Nokia N73 i to år, og kommer til å ha den til den dør. Kjøpte den på grunn av kameraet (og fordi jobben betalte). Den gjør alt den skal på en glimrende måte, tåler juling og har greit batteri. Når jeg får somlet meg til å oppgradere firmwaren blir den vel litt kjappere også.

Når det dukker opp en klassisk eller klapp-Nokia med greit kamera til en litt mer fornuftig pris enn hva tilfellet er nå, blir det nok en ny til fruen. Hun har en gammel SE og hater den. En gang Nokia SMS-system, så er det no return.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat