Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-08, 08:00   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge lever en mobil/din mobil?

Jeg skifter telefon minst en gang i året. Men telefonene kunne fint ha holdt lengere.

I år har jeg allerede hatt 3 nye telefoner + en gammel en liten stund , litt fordi jeg legger fra meg telefonen forran mennesker som tror de bare kan ta den, litt fordi jeg da måtte ta i bruk en reservetelefon, mens jeg ventet på min nye, utrolig dårlige Nokia, og den siste (Og jeg sverger til Sony Ericsson)fordi sjefen ville gi meg en. Denne siste bør jeg ha i et års tid i hvertfall...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat