Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-20, 16:45   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [trenger hjelp] Kjøpe ny sykkel

Til den bruken du skisserer her, trenger ikke sykkelen nødvendigvis være ny og fancy, altså. Nå kan det jo være at det uansett ikke er håp for din gamle ved hjelp av litt overhaling, men jeg ville bare nevne Finn.no også. Min forrige sykkel - som jeg bruker til alt du nevner her pluss treningsturer på 2-3 mil - er 29 år gammel og kosta 200 kr på Finn. Den er lite brukt, triller godt og fungerer helt ypperlig. Det er en offroader med 21 gir.

En eldre sykkel er også en stor fordel når det gjelder tyverier, tenker jeg (noe det er avgjørende å ha i bakhodet her jeg bor). Men det er klart - hvis man virkelig vil revitalisere sykkelgleden, er det jo deilig med en helt ny. Da ville jeg også gått for en offroader, slik Jålebeinet skisserer. (Jeg har en nyere slik også, en Scott, men den skiller seg ikke vesentlig fra min gamle DBS i komfort.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat