Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-19, 13:27   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når Huawei P20 pro ikke vil kobles til bluetooth-enheter



Telefonen min nekter plutselig å koble seg til andre bluetooth-enheter. Det vil si, den er ikke helt konsekvent, for bilstereoen kobler den seg fortsatt til. Alle andre enheter som den tidligere har vært sammenkoblet med fungerer ikke lenger. De kommer opp som søkbare, men når jeg forsøker å koble dem til får jeg meldingen "Sørg for at bluetooth-enheten er i paringsmodus", selv om de er påskrudd og funker på andre telefoner.

Er det noen som har vært borti noe tilsvarende, eventuelt har tips til hvordan jeg kan forsøke å løse dette?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat