Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-23, 13:08   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skal jeg male stua?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Kan du ikke bare bruke kjøkkenfargen videre? Den var jo utrolig flott og ville sikkert gå fint sammen med alt du ramser opp. Alternativet er vel å velge en av de matchende fargene som Jotun foreslår. Men jeg synes de var kjedeligere enn gulfargen din.

Nei, den er veldig dominerende, så jeg tror det blir too much. Den er også ganske mørk og krasjer med de oransje møblene. Men den er virkelig helt utrolig flott! Elsker den på kjøkkenet.

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Turkis eller annen blånyanse

Nå har vi en blåturkis i salongdelen, og liker den egentlig godt, men den er veldig mørk. Har du noen bilder?

Har lurt litt på en lys grønnfarge, men er usikker. Den må være helt rett nyanse for at det ikke skal bli nittitallsfarger, føler jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat