Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-06, 15:06   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha Gud på laget

Samboeren min er.

Jeg klarer ikke helt å få en følelse for noe lag som ikke representerer enten hjemstedet mitt eller landet mitt (selv om jeg godt kan synes at fotball er god underholdning). Kan til nød i perioder føle litt for et lag som har en bestemt spiller som jeg har sansen for. Forsvinner denne spilleren fra laget forsvinner også mine følelser for det. Ellers kan jeg få motvilje mot et lag som jeg synes opptrer usportslig. Da heier jeg ofte med det motsatte laget. Hvem nå det tilfeldig vis måtte være.

Hvordan velger dere hvilket lag dere skal heie med? Har du noen spesiell forbindelse til byen Liverpool, eller har du bare plukket et lag helt tilfeldig og begynt å holde med det? Eller begynner man å heie med laget som den tøffeste gutten i klassa heier med (fordi faren hans heier med det), i fjerdeklasse, også fortsetter man bare med det til man blir voksen?

Skjønner ikke helt hvordan slike ting fungerer


Jeg synes ellers bare det virker litt rart å si "vi" om en gruppe man ikke er en del av (som her: "..så klarer vi det også" -som om alfaCharlie og mannen er medvirkende til prestasjonen). Har forresten heller aldri hørt samboeren min omtalt seg selv som en del av laget.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 08-11-06 kl 15:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat