Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-21, 13:45   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjærebrett i plast

Hvilke skjærebrett i plast er gode? De må tåle mye oppvaskmaskin. I tillegg må de være stabile og stødige på benken.

Jeg fant noen sånne Joseph Joseph-sett på tilbud og hadde egentlig bestemt meg for det, men så var de enten utsolgt eller gått ut av produksjon. De nye, fine de har er mye dyrere enn jeg er villig til å betale for noen skjærebrett i plast.

Er det noen som er bedre enn andre? De jeg har nå er gamle og fra Ikea. De er utslitt, hakkete, misfargede og en av dem er også litt bøyd, antakelig pga varmen i oppvaskmaskinen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat