Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-20, 08:35   #43
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan har din hverdag endret seg som følge av korona?

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er ganske langt nede igjen. Jeg var jo sykmeldt og alt mulig rart i vår/forsommer, men så har ting gått bedre. Men jeg kjenner at det er veldig tungt med så minimalt med sosial kontakt som jeg har nå.

Jeg savner noe så innmari å småprate med kollegene mine.


For ikke å snakke om "konfirmasjonen" som vi skal avholde om et par uker. Snuppas eneste ønske var at vi samlet familien. Det har vi på ingen måte klart. Det kommer færre til konfirmasjonen hennes enn til en av våre gjennomsnittlige familiebursdager. Jeg håper at vi klarer å gjøre det fint og verdig allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat