Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-19, 00:08   #528
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg søkte opp og fant NAV selv om dette:

Det ligger her. Jeg hadde uansett tenkt å ta det av de feriedagene jeg har igjen, det er nok av dem.

Så lenge du skal bruke feriedager så er det NULL problem. Da reiser du jo ikke bort på sykepenger. Du krysser da bare av for ferie på de dagene du er borte på sykepengekravet. Det er når du vil reise med sykepenger du trenger å søke. Det er snakk om at dette skal løses opp pga EØS-regler. Men enn så lenge så ligger det ikke info om dette ute på www.nav.no tror jeg. Men du finner søknaden for utenlandsopphold på sykepenger der. Veldig enkel søknad. Men så lenge du tenker å bruke feriedager så trenger du ikke å søke. Lover. Men husk å kryss av på kravet om sykepenger og bare avtal feriedager med arbeidsgiver. God tur!

vixen er ikke aktiv