Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 06:56   #98
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.565
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Wow, da er du konsekvent altså. Her bruker ungene buff gjennom hele vinteren, og om det så sto Senterpartiet på den, hadde den blitt brukt

Jeg hadde ikke latt mitt barn gå med klær/utstyr som reklamerer for politisk parti, selv ikke det partiet jeg er medlem av selv. Selvfølgelig helt annerledes når han blir stor nok til å vite hva det dreier seg om og velger "partitilhørighet" selv.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Kunne ikke brydd meg mindre om den smsen. At folk klarer å bli krenket og føle seg invadert er for meg en gåte.

Jeg er helt enig. Jeg har en ekstremt lav terskel for å føle meg invadert, men av en sms??

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat