Tråd: Ignore
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:29   #9
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ignore

Jeg ville være egentlig godt fornøyd om bare alle innlegg som ble postet av en bruker på ignore listen min var usynlige. Det er forsåvidt greit for meg om poster som siterer dem blir værende. Og det er også greit om tråder startet av en ignorert bruker vises, men da uten første innlegg; jeg ser at det siste kan være litt mer komplisert å implementere (men neppe uoverkommelig), en forenklet utgave for tråder kunne være å vise første innlegg uten innhold, og med tekst som "Posted by ignored user".

Men jeg ville ikke ha noe i mot en total nuke-it-from-orbit implemenetasjon heller, som fjernet både direkte poster, poster som siterer, og hele tråder startet av ignorerte brukere.

Det aller beste ville så klart være gradert ignore, der jeg kan velge fritt selv
Ignorer poster av:
Ignorer poster som siterer:
Ignorer hele tråder startet av:
Og for den slags skyld et valg mellom å skjule helt eller bare kollapse for hvert av disse tre valgene, med et ekstra valg om å vise nick eller ikke ved kollaps eller i første innlegg dersom hele tråder ikke skal ignoreres.

Ben "also: an automatic troll filter" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat