Tråd: Ignore
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:05   #1
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Ignore

Ignore-funksjonen til vBulletin er ganske ubrukelig; den bare kollapser postene til ignorerte brukere. Når jeg har valgt ignore vil jeg ikke se disse innleggene i det hele tatt. Dette har irritert meg litt en god stund, og nå har det irritert meg nok til at jeg har utført enkel googling av problemet. Det eneste jeg har funnet er et et GreaseMonkey-script som fjerner ignorerte poster helt, og som iallefall ser ut til å virke noenlunde ok i Opera. Men jeg får vel ikke kjørt det på iPad, og da er jeg egentlig like langt. Og i blogger virker jo ikke ignore i det hele tatt dessverre.

Går det an å gjøre noe med dette? Mens jeg vet at f.eks XenForo gjør en glitrende jobb med å fjerne postere i ignore-listen, antar jeg at det dessverre ikke går i vBulletin. Hvis det mot formodning er mulig i vBulletin: Slå det på med en gang! Hvis ikke: Betrakt dette som et sterkt ønske om slik funksjonalitet dersom forumprogramvaren skal oppgraderes eller byttes ut en gang i fremtiden.

Ben "blessed silence" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat