Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-10, 17:39   #22
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kokvasker du håndklærne?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå for tiden så tror jeg ikke at kokevask trengs, vaskemidlene er så mye bedre sammenlignet med tidligere.

Milfrid, her var også vaskemaskinen satt mot varmtvannet, men vi fikk dem til å endre på det. Alt ble jo vasket på veldig varm temperatur og vi har ganske mye tøy som helst bør vaskes på cold. På vår maskin (som er veldig bra, en LG om jeg ikke husker feil) så har vi også extra hot. Dermed tar jeg utgangspunkt i at cold er ca 30, warm er ca 40, hot er ca 60 og extra hot er ca 90.

Vår gamle maskin kunne også vaske kaldt, så det var ikke noe problem. Det aller festligste med den maskinen var jo at den hadde en sånn roterende "plastikkskrue" midt i, som sørget for at tøyet forble skittent, men ødelagt. Fine maskinen! Men den er altså historie, siden den ikke tålte vaskenett i kombinasjon med killerskruen midt i. Vi ba utleier om å få kjøpe ny, men det nektet han på. Den burde repareres - var jo bare 10 år gammmel. Så vi betalte for ny selv. Når vi flytter akter jeg å høre med vaskehjelpen om hun har en gammel hun vil bytte i min fine, nye. Ikke pokker om Mr Gjerrig Utleier skal få gleden av vår 800-dollars maskin.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat